Imorgon..

Så är det 8 måbnader sedan jag slutade snusa..jag tycker själv att jag har varit duktig trodde faktiskt inte att det skulle gå.

Jobbar helgen är snart över har varit en bra jobbar helg med mycket skratt bland personalen.
Lite små "irri" har vi dock varit över ett mail som vi fått men mycket ska hända innan vi förlorar denna strid.

Lite ordning får det lov att vara hos arbetsledare i denna Kommun!!!

Vi hade på Fredag läst i PT att vi i Arvidsjaur är bland de nöjdaste i vår kommun .....
Skratt anfall över detta påstående....!!!!!!!!
PT skulle ha varit på jobbet igår natt då innehållet i mailet hade bearbetats i våra huvuden för då hade de kunnat vinkla repotaget lite annars.

Igår åkte jag till Tjapps av bara farten..vilket fint väder det var.
Idag följdes jag och Thomas på en tur med "flickorna" roligt att åka med någon när man oftast är ensam.

Ett helt gäng medd orrar lättade vid spåret och fick hundarna att öka lite, en orre följde ovan för mig en bit.
Gissa om Fixa kutade på!!!

Imorgon så är man mormor...!!!

Världen blir lite upp och ner då.

        Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0