Känns bra..

gör min nya frilla..blir nog bra med lite kortare nu när man ska vara ute.

Jobbade ju förra natten inga problem förutom att jag blev sååååååå hungrig var tvungen att äta upp min medhavda smörgås redan vid 23,00 tiden..klarade mig på den till vid 04,00 tiden..

Just nu sitter jag med min kaffekopp och tittar ut och ser en härligt blå himmel och vit snö...
Blir nog en sväng på skidor i eftermiddag.

Känslan jag har i kroppen är att kommer att kännas som en snabb natt den som kommer förmodligen för att jag sovit sa bra idag(tills väckaren ringde).

Enda tråkiga känsla jag har att det blir många dagar utan att jag får träffa Filip, tänker nog åka upp till fjälls nån dag sen kanske Ann & Filip kommer till Jäkna veckan efter....

Visst hör väl Påsk till med skoter, skidor och pulka speciellt för barnen och när man nu är så "gammal" att man inte har några små barn känns Påskfirandet annorlunda för mig.....

Men det ska bli skönt att vara ledig, kollade på vädersaiter och det ser ut att bli varmt...vad händer då med skoterföret???


        Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men mamma det är ju bara att ni kommer och är med oss! Då finns det ju småbarn och påsken känns som förr!!!=)

2010-03-31 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0