Morgonstund har guld i mun..

Heter det och visst finns det väl en gnutta sanning i det ibland.
Då menar jag när man vaknar själv kl 06,00 och känner sig pigg, inte väckarklocka väckt.

Vad jag undrar är att hur kan hundarna speciellt Diva veta att jag vaknat???
Spelar ingen roll hur jag gör, de kommer upp i sängen då jag vaknat..
De måste höra på andningen...

När man sedan tänker vidare så inser man att de har full koll på en utan att man märker det.
Förmodligen är de många gånger duktigare än vi på att tolka sinnesstämmningen.

Det passar bra att vakna vid 6 tiden idag för jag ska åka ner till Arvidsjaur och hämta hem Filip.
Vädret är inget heller att klaga på -12 vindstilla och strålande sol.

Magen har börjat protestera lite mot all antibiotika jag äter, bara 2 dgr kvar...
Jag tror att det faktiskt for någon rynka :)..allt verkar gå bra.

Nästa operation jag har börjat fundera på är att slippa läsglasögona för jag hörde igår av Ritha att det går att operera...
Jag har lite svårt med glasögon har alltid tyckt att de är i vägen, gäller även solglasögon.

På tal om solglasögon så får jag så myckte positiva omdömmen av mina svarta solglasögon.
Vad de inte ser eller vet är att de kommer från Dollars och kostade  30 kr.
Gissa om de häpnar när jag säger det!!!...

     Ha nu en bra dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0