Ordspråket....

Ska man vara fin, får man lida pin..
Helt smärt fritt var inte ingreppet men efterhand på hemvägen så släppte smärtan.
Hon sa att hon inte ville lägga hur mycket bedövning som helst för då skulle det vara svårt att se för det sväller upp så mycket då.
Idag är det inget ont i alla fall.

Vad tycks??
Glasögon på och skyller på ögoninflammation....


Nog om detta för stunden för jag var ju upp till fjälls i helgen.
Vet inte om det var helt smärtfritt för jag körde väl fast typ 100 gånger....
Oduglig skoter i detta odugliga före.(ledracer)

Lucas leker med Fixa och Lisa utanför stugan.


Ingen lek att köra upp spåren när det ser ut så här.
Har aldig sett så mycket böjda björkar på en och samma gång som nu.


Blåst och åter blåst...
Trodde inte att jag skulle hitta över fjället för det är ett tag sedan sist jag var där.
Det blåste och drev så man såg inte fjälltopparna farten var skridande för jag var så rädd att inte hinna se hängdrivor, kallkällor men otroligt så kom vi fram.

Anders verkar lite frysen i snögropen men ger tummen upp.


Fiskade gjorde vi på Arvas, fick några skapliga harrar men ingen riktigt stor.
För tyvär så hadde jag på en stor rackare men linan höll inte, tror att det kan ha varit en öring för det körde som bara den under isen.
Svärfar Bosse följe med oss denna dag, här fiskar far och son.


Lucas, Joakim, Thomas och Jakob väntar på mat.
Krishålet fick bli vårt matställe denna blåsiga dag.



Varmamackor på G.


Filip tar det lilla lugna verkar tycka att det är roligt med att vara ute.


Det var dessa äventyr i bild och text.

Bara vänta på att nästa ska gå av stapeln.
Idag ska jag på medarbetar samtal med den nya chefen som jag aldrig träffat..
Undrar vad hon får för tankar om mig när hon ser mitt ansikte...

Ps. Vilken kanon dag det verkar bli solen skiner från en blå himmel.

     Ha det så bra..och fånga dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0