Teamwork..

Efter en mycket seg inledning på dagen så fanns inte en skidtur till Moskosel i mitt tänkande men det ena ledde till det andra.

Började med att sladda spåret 6 km bara det var segt.
Tänkte sen att idag ska jag ta en skön 6 km sväng med mina skaitingskidor som inte har blivit så mycket använda i vinter.

När jag kom till Levas var det kört mot Tjapps tänkte jag provar tvärbackarna när det var gjort tänkte jag Tjapps nästa...

Stannade vid järnvägen och hade tankesmedja..ska jag fortsätta mot Moskosel eller????
Medans hjärnan funderade passade jag på att ta ett kort.


Hultet är huset som syns.
Faktum är att jag kände mig så pigg att jag fortsatte mot Moskosel när jag pratat med mamma om hon kunde hämta mig.

Jag är så nöjd över att JAG har skaitat minst 2mil har tidigare som längst varit lite drygt 6km på skaitinsskidor.
Man har ju inget fäste så det är skait eller stakning som gäller.

Kanske kanske har jag nu igen allt slit i mjuka spår...för jag kunde ha åkt mycket längre.
Den största elogen ska Fixa ha som ger mig sån energi, snacka om löphuvud.


Ha det..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du är duktig du, själv for jag med Björna för första gången på skidor i år. Det gick väll rätt så bra men hon är ju ingen dragare direkt och att åka efter våra skoterleder är då ingen lek åkte bara 4km.

2010-03-24 @ 15:24:11
Postat av: Sofie

4km är ju inte fy skam.

Du springer ju istället och gymmar...

2010-03-25 @ 05:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0