Träningsvärk/vårkänslor...

Känner mig ändå ganska pigg i kroppen trots att det blev mycket skidor igår.
Totalt 25 km...

Kanske är det vårkänslorna som spritter i oss på jobbet för alla man träffar verkar så pigga.

Nina berättade att hon varit ut och åkt skidor, känslan hon hade haft var att hon skulle ha kunnat åka hur långt som helst, hoppas bara att hon kryar på sig(magsjuke varning).
Angelica går på en diet som kallas Cambridge(stavning???) väldigt mycket detox..
Enlig henne så är hon så pigg vaknar pigg, tycker att snöskottning är kul!!!!

Jag själv känner att livet är på väg åt rätt håll.
Ikväll ska jag på möte..få se vad som händer där.
En del av min bekanta hurrar kanske inte för mitt val men man kan ju inte bry sig om vad alla tycker..
Huvudsaken att det känns rätt för mig i alla fall...

En natt till sen är man ledig över helgen som kommer att spenderas hemma med matlagning, packning uteaktiviteter, trolig lite skidor.
VINDRICKNING är sjukt sugen på ett gott glas rött.

Måndag äntligen Frissan..vill göra en förändring men har inte riktigt klart för mig hur.
Sen rasar det iväg snart påsk och lite semester.

Ha det och CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: jjohannalundberg

göra mörkt kanske? :) de hade varit snyggt och kanske några mörkröda slingor? det hade blivit en stor förändring men tror de hade blivit grymt snyggt:)

2010-03-27 @ 20:00:08
URL: http://jjohannalundbergs.blogg.se/
Postat av: Sofie

Förslaget du gav skulle vara en stor förändring, men jag är bara rädd att jag då ångrar mig som du & Ann :). Funderar på våltblont med svarta slingor..

Ev. en variant av hokeyfrilla...

2010-03-28 @ 11:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0