Bara sötast..

Sockersöt...

Hittade denna bild serie i Laila Bagges blogg..söt..sötare..sötast.

Har nyss vaknat och sitter här vi datorn.
Brukar läsa vid "morgon"kaffet men idag så hade jag inget att läsa, tidningen hade jag redan läst på jobbet och jag är för slö att gå och hämta posten...
Då är en stund framför datorn ganska skönt.

Gympan jag gjorde igår har satt sina spår, träningsvärk i rumpan...lite i bena, inget i magen ont i axeln.
Summering, riktigt bra för rumpa och ben, några av mag övningarna var si så där, rygg lite bra.
Ska kombinera med pilatesövningarna jag gör, ben/rumpa dvd övrigt pilates..

Hoppas att ni har det bra idag och kan njuta av den lilla värmen som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0