Glädje.....

Jag har många saker som skänker glädje i mitt liv och en av de sakerna är att åka inlines med stavar...
Jag tycker att det är roligt..inget slit på ömma leder, fartens tjusning och sen så känns det att hela kroppen får sig en genomkörare. Speciellt axlar rygg och rumpa..därför tycker jag att inlines åkning passar kvinnor så bra för vi är ju svagare i överkroppen än männen och det är svårt att träna dessa muskler på ett "mjukt" sätt.

Att värken lindras är ett stort ++++++, att jag for ut i dag berodde just på detta med värken.
Har haft ont i ryggen och axlarna i natt min teori på detta är att jag inte har åkt sedan i Måndags....

Känns redan bättre....
Kolla in denna länk....man känner sig så lite tränad.http://arsweden.se/nyheter/
Så här ser det inte ut när jag åker..



Han åkte inlines till Bryssel från Skellefteå


"Jag vill bli en cool tant" var rubriken...


Hopp om mänskligheten..

       ♥ CARPE DIEM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0