Grill tider...

I kväll så hade vi riktig grill premiär för i år.
Vid grillen var mågen min för min Thomas har varit snickare idag.

Grillade Lamm/fläsk kotletter, hemma gjord klyftprtatis, såser av olika slag, sallad och inte minst mmmmmm... grillad Hallumiost.
(Är inte säker på stavningen)
Marinaden blev lyckad, ingred.
*Olja
*3 klyftor vitlök
*kinesisksoja
*sv.peppar
*Honung
*Granatäpplesaft
*Paprikapulver
*Imgefära
*Salt
Jag hade så tur att jag hade kvar lite vin så jag fick 2 glas.

Filip mumsade, kom på att det är gott att gnaga ben.


Verkar belåten.


Vi åt och drack så vi blev helt slut, vissa mer än andra.
Enda ursäkten han hade var att han vaknade vid 06,00 tiden, denna bloggare hade sov morgon.


En god grillmiddag som troligen kommer att följas med fler..
För vi älskar att grilla....

Trevligt att kunna lägga in bilder, ett tag sedan jag hade några att lägga in.

Ha det så bra...

Kommentarer
Postat av: Anders

Han är snygg..nästan sexig..hm...var la jag snusdosan..

2010-05-08 @ 02:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0