Gympa pass

Har inte haft den bästa sovar dagen i dag...
Less blåsvädret ute så jag ides inte fara ut och göra något.
Plockade lite i köket och hittade en tränings dvd som följde med en MåBra tidning.

Och just då tyckte jag att idag är den ultimata dagen för att testa gympan.
Jag lovar att svetten lackades och musklerna fick jobba.
Det tar nog någon gång innan man kan rörelserna och därmed blir det mer effektivt.

Fick en bra genomkörare av kroppen, det är 3 personer som gör övningarna alla olika tungt.
Denna är nog den senaste.
Forma Kroppen

De flesta dagarna har något gott och något "dåligt".
Det goda för mig/oss är att vi får NOG vara 4 personal på nätterna i sommar.
Jag säger dock inte HEJ förrän jag hoppat.....

Det tråkiga är att mommas kille har fått Lunginflammation.."sjukskriven" veckan ut.
Fick fara till Sunderbyn för att få diagnosen.


Denna bild är tagen 2009-05-15...skillnad på snö mängden..

Har idag ringt och anmält oss till Rikke & Saras Bröllop..riktigt skoj ska det bli.
Stort bröllop, 120 gäster är bjudna får se hur många som kommer.
Kanske vi lyxar oss och bor på Hotell....
bildgalleri | hotell lyktan arjeplog logi hotell vandrarhem rum konferens kristna gårdar norrbotten stf svenska turistföreningen

Skall nu göra följande:

*Duscha
*Äta
*Sova
*Fara på jobbet.

Kära vänner CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0