Knaske blir det värme i luften.

För det känns iaf så för mig.

Händer inte så mycket just nu , har jobbat varit ner och shoppat i Arvidsjaur.

Behöver inte fara till Luleå för att hitta ett par Jeans för jag fann det på Gabriellas.

Mera hittade jag där en klänning/tunika i vitt som är ganska tunn 2 t-shirt.
Gav den ena till Ann.

Vad jag provade kläder för Bröllopet massor av klänningar fanns det.
Kolla in här för mycket av vad som finns i affärn finns på hemsidan.
http://gabriellashairstyle.blogg.se/index.html

Jag brukar vara in och titta här för lite insiration.

Idag har jag planerat detta
*Städa köket och möblera om
*Springa
*Sitta isolen
*Fara på tjejkväll i A-jaur

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0