Kolhydrat ladda..

Sa Ann att man skulle göra idag..inget har jag att förlora på det så det blir en pasta gratäng till middag.

-Det är många många år sedan jag kände mig i så bra form som jag gör nu och det är till stor del din förtjänst eftersom du gett mig inspirationen....

Vad säger man..blev faktiskt lite paff hade INTE väntat det av Thomas..ofta tycker han att jag är för på!!!
Minns inte riktigt vad jag svarade men det kändes så himla roligt iaf.

Att inspirera människor till något bättre känns så bra för mig...för jag kan glädjas med dem när de gör framsteg hur stora eller små de är. Jag försöker att heja på lite för jag vet att det stärker..

Att göra en livstils förändring är alltid jobbigt både fysiskt och mentalt. När man gör en förändring så måste man samtidigt gå in i sig själv och se vad man har gjort för fel tidigare.

Det är ingen ide att rusa iväg och göra snabba förändringar med dieter eller börja tok motionera eller liknande om man inte är medveten om orsaken till att jag mår som jag gör.

Jag har själv gjort resan och hade önskat ibland mer poitiva hurra rop...
Senast igår så fick man lite negativ "kritik" om min träning och muskler som kommit av den..

Jag bryr mig inte om det idag för jag har kommit i det stadiet att träning och bra mat är min livstil, en livstil som jag själv valt för jag mår så bra av den..

Imorgon är det dags för vårruset i Luleå....naturligtvis shopping....

         Ha det så bra & CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0