Lite duktig iaf....

Tycker jag att jag varit.

Började dagen med städning i huset fortsatte med lite övningar på Pitatesbollen.

När jag vaknat och "värmt" upp började jag med fönstren på utsidan huset.
Trots att snön ligger kvar så är det "varmt" ute, alltså en dag gjort för att grunda fönsterbrädorna.

Tror att det kommer att bli bra.


Snödrivorna runt huset gör så att jag inte kunde ta de andra, blir så dålig arbetsställning.

Lunchen blev en lättare variant..måste prova något nytt sätt att fördela och äta mina måltider för jag besväras av magkatarr....inte nice...

Tog med mig Fixa på en längre promenad, gick till Sandviks vägen..

Ska snart börja med middagen..


Pasta blir det idag, dock inte så här utan med tomater och köttfärs..

I kväll så bär det av på jobbet.

        Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0