Meditation..

Jag har energi idag, ideerna sprudlar...hjärnan är med kroppen känns lätt..
Jag är övertygad om att det var min tur på inlines som gett mig energi...
Att göra en så pass monoton rörelse i flera timmar gör att man hamnar i ett tillstånd av viktlöshet i huvudet..

Låter det konstigt..jag får samma känsla när jag promenerar, åker skidor ett par timmar.
Man rensar tankar...vet inte riktigt hur jag ska förklara det..

Det går så lätt och jag ser så mycket att göra och inget känns tråkigt..

Jag städar idag..förutom just nu då jag tar mig en te kopp..
Faktum är att det känns lite trevligt för just detta att städa är ju inte min favorit sak(har ej morsarvet)..


Putsar fönster gör jag ju oxå men det tycker jag är roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0