Min kompis & Jag...

Tog en löprunda till Näverliden, jag ger inte honom många ++++ när vi ska åka skidor men han är riktigt bra att ha med när man springer för han ligger inte på så mycket..

Här får han svalka av sig lite efter vår tur.


Döda blommor ligger på bron efter Fixas "ansning".

Vet inte hur jag ska komma i form till nästa torsdag, jag vet att det är bara vårruset men jag skulle vilja göra det bra..att det ska gå lätt..
Tänker så här:

Tor-gympa,pilates
Fre-Löp 6km
Lö-Löp 4 km
Sön-Löp km
Mån-Inlines 2-3 mil
Tis-Vila
Ons-Vila
Tor shopping/Vårruset

Någon kvällspromenad med hundarna kommer det nog att bli.
Har någon något förslag kan ni skriva på komentarer!!!...!!

Ha det så bra....sköt om er..

       Ta vara på dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0