Min nya kille sov över i natt...

Ny och ny men sötast...Filip så klart.

1a egna övernattning utan mamma o pappa..

Gick det bra... så klart, mitt jobb är ju att få människor att sova!!!!

Just nu funderar jag på att emigrera.... f*+--de SNÖ H-vete.
Men less, lessare, lessast är jag.

Minns förra Valborgs varmt och skönt, enligt Kenneth +16 soligt och fint.
Jag kunde springa med mina korta löpar tights.

Helt klart andra tider.

Minns när man var liten och alla "röda" körde förbi byn med flaggor på bilarna på väg ner till samhället för att demostrera.
Undrar om det alls förekommer i Arvidsjaur idag..

Thomas och Rasmus är på ingående från ett snöigt, dimmigt och blött Tjeggelvas..
Ska börja med lite mat för de var JÄTTE hungriga.

Lamkotletter och pot/grönsaker i ugn..mummmmms eller som Filip uttrycker det hela
MMMMMMMMM...

    Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0