MORSDAG...

Ett jippo av köpmännen??? eller...

Man kan väl ha morsdag själv och lite oftare......

När jag kom hem i morse vid 07,00 tiden så var det full fart här hemma för Ann och hennes familj var så snälla och agerade hundvakt åt oss när vi båda var borta i natt.

Filip var på topp humör..me vad allt det innebär.

Jag fick min morsdags present på morgonen.
En fin samling av persika te, marmelad på jordgubbe & champange och en klubba som man ska doppa i varmchoklad..Ska mysa med det imorgon...varm choklad och rostad macka med marmeladen,mmmmm

Testar teet och det var gott.


Jag hade tur i år för Åsa hade inhandlat en mordags blomma till morsan i år....

1 natt kvar av jobbar helgen..ska inte klaga för det har varit en bra helg som gått fort.
En del skratt blev det oxå vilket förhöjer det hela..

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0