Rökfritt....

Ska det vara inom Arvidsjaurs kommuns lokaler och bland personal..under arbetstid.
Man får röka på Lunchrasten för det är inte arbete, vill du annars ta ett bloss måste du stämpla ut och in dig..
Nattpersonal har ingen matrast..!!!

Vad att tycka?????
Visst är det väl bra för dem som kan sluta röka men detta förbud gör endel anställda tvärsöver..

Har ju själv varit rökare så jag vet hur det är, att jag slutade snusa förra sommaren är ju ett under för mig.
Men jag vet hur det känns att nästan bli tvingad till att sluta inte riktigt få ta beslutet själv..
Allt är mycket lättare om man har bestämt sig själv, för då har man något som kallas MOTIVATION..

Undra om de som tar dessa beslut själv är rökare??

Idag så blev det bara gympa, pilates och gym, låter mycket men jag tar de bästa bitarna av varje.
Imorgon blir det 6 km löpning enda som hindrar mig är om det regnar småspik eller att jag är sjuk, fast det sist nämda är föga troligt..

Ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0