Så jä''*...a skönt...

Att vakna 14,45 och inte ha ont i kroppen..
Värken i höften och axeln känns som de aldrig funnits, knäna känns som nya.

Varför det är så här skönt vet jag inte, har ju kört på som vanligt.
Igår så var det ju så tråkigt väder så jag cyklade inne och körde pilates, har varierat min träning mycket denna vecka, Inlines åkning har en mjukare sätt än löpning...

Var så pigg idag att jag for ut med mina inlines 12 km..skönt...
Thomas stod för matlagningen så jag har haft en soft eftermiddag..

Ann, Thomas och Filip har varit hit med sig hade dom Helo den nya hunden i familjen. Bilder kommer.

Värmen har kommit och snön den fullkommligt "sprutar" ner för Auktsjaurliden, har inte sett så mycket forsande i skogen.

Ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0