Skönt att vara ledig en helg.

Var barn/hund skötare i Lördags..känner man sig gammal...jo...
Vilken energi de har och ute ska de vara och jag förstår dem så väl.
Vädret har ju varit fint den tropiska värmen har dock lämnat oss men vi har ju sluppit regn.

Vi tog bilen och kollade om Piteälven var stor och där tog jag lite bilder.

Ann,Filip & en inte koppelvan Hero.


Vattnet rinner på bra i älven.


Ann & Hero.


Filip & Thomas



Ann & Filip


Igår Söndag så var vi till brosan och hämtade lite kött.
Jag tog med mig mina Inlines så att Åsa fick prova.
:-) big time var det i hennes ansikte när hon kom tillbaka, tyckte att det var skoj och farten..

Idag blir det Inlines en längre tur sen i veckan så blir det mest prommis och gympa.

Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: Ann

HELO!!!

2010-05-24 @ 12:22:10
Postat av: Åsa

Det var verkligen roligt med inlines i morgon blir det att handla. Jag riktigt längtar.

2010-05-24 @ 12:36:52
Postat av: Sofie

Nu ska vi inte vara så noga med stavning.

Det är kul med inlines åkte till moskosel tor idag..

Träningsvärk imorgon?????

2010-05-24 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0