Söndag idag..

Helga vilodagen sa alltid min farfar, åtminstone har jag minnen av att han sagt så.

En natt kvar att jobba innan helgen är över..en bra jobbarhelg..
Angelica på jobbet har gjort det så bra..gått ner 14 kilo..syns så mycket på henne både kropp och själ.
GRATTIS säger jag bara.

Sovit bra i dag oxå..helt otroligt...
Piggelin var jag efter en stund med kaffekoppen, tog på min löparstassen och for ut och sprang..
5 km blev det, och lätt gick.  Känns just nu som att vårruset ska gå bra känner mig redo..
 När jag kom hem så stretchade jag och "hoppade" på pilatesbollen och körde lite 3x3x30.
(30 situp,30 armhävningar,30 ryggup)
Jag har aldrig känt mig så här vältränad som jag gör nu, spritter i bena..

Has det bra och njut av livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0