Städar idag=stort behov

Städat i Tv-rummet idag. Putsat fönster, möblerat om, skurat och dammtorkat...
Gissa om behovet fanns???

Städar bort lite Vinterkläder och det känns så skönt.
Effektivt har jag disponerat dagen för jag har hunnit ut och springa.

Inte så långt blev det idag 2,5 km, gick först 2,5 för att få igång kroppen.
Går ganska bra att springa men jah har några muskler i låren som känns av.
Jag tror att jag får stretcha lite mer och oftare.

Jag har kanske kört lite för mycket ett tag får försöka ta det lite lugnare...
Hur det då ska gå??

Jag har dock ett vår tecken hemma, en av mina blommor har börjat sätta knopp !!!
Förra sommaren så gav dom mig så mycket ögonfröjd...

Ska lägga mig i soffan en stund och vila för jag ska jobba i natt.

  
Ha det så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0