WOOOOOW...

Jag har en härlig känsla i kroppen..träningsvärk.
Inte värst men det känns i ryggen, armarna och på yttresidan av låret.

Det är så länge sedan jag hade träningsvärk att jag började tro att jag inte tar i så mycket..slö motionerar.

Men det är klart att ca 3 mil på inlines sätter sina spår...
Jag åkte till Carola där jag fick mig en kopp te..blåbärs te..mums.

Det sämsta med hela resan var den hårda motvinden jag hade till Moskosel..fördelen med den var dock att det gick inte så fort i nedförs backarna..

Jag gör lätt om det för det var en skön stund på inlines..

Idag så regnar det inne aktiviteter så som städning står på schemat..
Faktiskt så välkommnar jag regnet just nu för det tar bort möglet som finns i marken efter snösmältningen.
För detta mögel gör att jag snorar och kraxar.

Hoppas att ni har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0