Det drar ihop sig..

Förkylningen har satt lite spår i mig men som tur är så är den på väg att lämna kroppen.
Kroppen har varit seg och musklerna onda så mitt tänkta upplägg har jag inte kunnat följa.

Idag ska jag dock trotsa regnet och springa en sväng för att få i gång bena, satt igår på cykeln inne i tv rummet så idag känns det bättre i bena.

Planeringen låg på att jag skulle åka inlines idag till moskosel t.o.r men jag slutar ut det för det blåser kraftigt och regnet hänger i luften.

Måste sen tvätta kläder för i morgon tänkte jag packa det mesta för på Fredag så sover jag ju lite.

Min målsättning är att kapa min tid från förra året, då gick jag mycket och tiden blev 89 minuter.
Vore väl fanken om jag inte skulle ta den tiden för jag är så pass mer tränad i år än förra.
Jag hoppas att denna lilla förkylning inte sätter allt för många käppar i hjulet.

Sen hoppas jag ju på lite shopping...

Ha det så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0