Enbart positiva tankar & känslor.

Det har jag faktiskt just nu..

Orsakerna är många och vissa av dem delar jag inte med mig här på bloggen men kan väl säga:
*Positiv känsla för jakten i Hammaråsen..vissa störande element är inte med...
*En härlig känsla i kroppen...svarar fint på belastning..uppför eller nerför myrmarker eller 2 mil på inlines..kroppen den jobbar på utan att jag har ont...:-)  love it..
*Jobbet känns bra...visst hade jag kunnat vara ledig nu men pengar är bra att ha..
*Mat inspirationen flödar..
*Sömnen funkar
*Hundarna är pigga
*Människor runt om mig ger mig just nu en positiv känsla.
*Stockholms resan var ett skönt avbrott i vardags lunken..några dagar utan att göra något speciellt.

En liten lista fick jag...jag hoppas inerligt att jag får behålla denna känsla ett tag..

Livet är trots allt förkort för att kämpa mot positiva känslor..det är mycke bättre att "tvinga" fram dem..

Ska snart äta, vila fara på jobbet,,sista natten sen ledig 10 nätter ....
åker imorgon och jagar så kolla mobilbloggen..

Ha det så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0