Försöker..

Att hålla igång 2 bloggar...den andra "Fia" är ju med hela tiden med hjälp av mobilen..

Jakten går väl si så där..har dock osäkrat..men nära skjuter ingen hare..

På Tisdag blir det björnjakt...spänning...adrenalin..för björn finns det i Tjapps kan jag lova..
Nästan så att det blir halkigt efter vägen för all spillning :)

Hösten är så vacker med alla färger att det nästan gör ont i mig.
Det gör att jag vill helst vara ute hela tiden..idag är jag inne och lagar upp lite mat inför nästa jaktsväng..
Kyckling i ugn, pannkaka, kasslergryta och vitkåls/morot sallad har det blivit idag..fin fint att ha i frysen och i kylen..för jag är rätt trött när jag kommer hem känns kämpigt att ställa sig och laga mat då enkelt att bara värma..

Motion blir det massor av men i mogon om vädret tillåter så blir det en längre sväng med inlines..längtar..

Detoxkuren som jag gjorde för en månad sen var det bästa jag gjort på länge för jag mår så bra..
Har nu ätit allt utom mycket mejerivaror och det går så bra..ska lägga till dessa lite längre fram.

Hoppas att ni har det bra och ta vara på de fina höstdagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0