Ta vara på livet..

Ibland ter sig livet inte som man tänkt..

Hade precis öppnat dett föra att sätta mig ner och skriva hur upprymd jag är över resan till Stockholm imorgon då jag fick samtal av mamma..
-Kenneth klarade inte av infarkten utan är död...

Jag blir så arg på mig själv att jag inte tolkade hans signaler rätt..varför kollade jag inte hans blodtryck..han hade inte kanske klarat det ändå men det hade känts bättre för mig iaf...
Kenneth var till mig igår och pratade på som vanligt, sa att han kände sig bättre han trodde det var magen..men med facit i handen så var det hjärtat..

Jag är så ledsen att denna levnads glade och min klippkund nu inte finns mer..
Han var den jag ringde om jag behövde hämtning när någon hund hade farit för långt..
Han var så glad i min Fixa och visade det på alla sätt..
Han blev alltid så glad när jag bjudit hit honom på mat.

Ett som är säkert är att älgjakten i Tjapps kommer inte att för mig bli sig likt.

Vill med denna bild hedra honom..en bild som jag skrivit ut och ramat in och gett honom när jag tagit det och som han hade framme..



Tack Kenneth för allt..

Kommer att mobilblogga från Stockholm..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänk så snabbt allt kan ändras.

2010-09-03 @ 11:27:40
Postat av: Ann

Det är så ofattbart! Men man får tänka på honom med glädje då han ju alltid hade skrattet nära tillhands. Hösten och jakten kommer att bli jätte annorlunda utan honom..

2010-09-03 @ 16:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0